tiistai 19. maaliskuuta 2013

2012 part 1

Eli siis vuoteeni 2012 kuului mulle joskus maailman tärkein ihminen, mun parhaimmat kaverit ja ihana perhe. Matkustin tosi paljon! Viisi kertaa, ihan tajuttomasti mulle ja kaikki reissut oli mun elämän parhaimpia niistä laitoinkin enemmän kuvia. Tästä tulee pitkä postaus....Anteeks en omistanu viel järkkärii ni kuvatkin on sen näkösii sitte!



                                Tammikuu

 
1. Koulun näytelmä, siks noin "upeat" vaatteet, se oli mahtava kokemus ja ihanaa aikaa. Tolloin meillä oli vasta harjotuksia, esitykset oli myöhemmin.
2. Uusvuos 2011-2012 vietin sen poitsujenkaa rajuis merkeis pelaten ps3 ja räjäytellen paukkuja. Ei ihmeellistä, mutta yö oli sitäkin ihmeellisempi.
3. Pakollinen minä yli vuosi sitten kuva. Mun hiukset on sairaan lyhyet.

Helmikuu

 
                 1. Lisäää kuvia musta ..
                 2. Liikkatunnilla vedin polvilumpion pois paikalta. Kepit.
                 3.Mun rippimekko saapui. Mun rakkaus.

                                   Maaliskuu


 Maaliskuussa asuin tynnyrissä ja en näköjään ollut missään kun löhönnyt samojen ihmistenkaa, joten kuviakin otin vain itsestäni.. En tajua missä mun maaliskuun kuvat on.

                 Huhtikuu ja Mallorca

Tässä on nyt kuvia mun reissusta Mallorcalta. Olin siellä mun mumminkaa pitämässä rentoutumis viikon shoppailen, ottaen aurinkoa ja vaan nauttien. Matka oli ihana! Mallorca on ihana!











         Plus oli mun äidin ja mun isäpuolen häät! Oli upeet sellasset.

                           Toukokuu ja Islanti

Tää kuukaus oli yks parhaimmista koska Islannin luokkaretki! Meijän luokka oli silloin  niin läheinen ja ihana sillä luokalla oli kaikki mitä rakastin! Lähennyttii kerrottii kaikke ittestämme ja koettii ja nähtii asioita! Toukokuu oli muutenkin tosi ihana! Islanti haisee kananmunalle ja se oli rankka ja kallis reissu, mutta jälkeenpäin kun mietin ni en tuu koskaa unohtaa sitä kaikkien ihanien asioiden takia!


                                          AH, blue lagoon
                               Poitsut oli vähä väsyneitä..
     


                                       Kunnon eräjorma koko viikon.

 
 
 

Kesäkuu ja Unkarin rippileiri + Kroatia






                                            Kevätjuhla asu.


                                     Kamalin ukkonen ikinä Unkarissa!






                              Kolme naista samassa huoneessa ei ..




Kesäkuu oli ihana lintsi, kevätjuhla, rippileiri Unkarissa oli mahtava, mutta henkilökohtaset asiat pilas sitä ja kesäkuussa tapahtu asioita mitkä muutti mun elämäs kaiken. Mut nautin kuukaudesta silloin kärsin myöhemmin! Rippileirillä tehtii just kaikkee super siistiä shoppailtii ja käytii upeissa paikoissa. Ootin Kroatian matkaa myös kun se kuulu tohon leirii, mutta se oli pettymys. Oltiin bussissa koko aika. No sit oli rippijuhlat ja lähin mun ihanan ystävänkaa viettää juhannusta sen mökille ja vietin aikaa mulle silloin tosi tärkeen ihmisenkaa ja kaikkien kavereittenkaa huippua oli, säät ois voinnu kyllä olla parempia.
 

 Heinäkuu

Heinäkuuki oli tosi jees, tein ihan sikana kaikkee olin särkäniemes ja serenas mut niistä ei kuvia koska ei ollu mitään mitä  julkasta. Summer up. Oltii mökillä ja jatkoriparil mis oli ihan huippuu! Rippijuhlia. Meil oli koira viikon hoidossa, kävin kattoo jukkapoikaa ja kaikki oli ihan hyvin. Kesä oli sellanen mitä en tuu ikinä unohtaa hyvien tai huojenkaa asioiden takia!










                                                            TÄÄ PELASTI MUN KESÄN.



 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti