perjantai 22. maaliskuuta 2013

2012 part 2

                                                      Elokuu

Elokuu oli ihana koska mun synttärit! Sain lahjaksi kaikkea tarpeellista ja söpöä. Asioita mitkä merkitsee mulle aina tosi paljon. Ihania kortteja, söpöily tekstejä ja kaikkee mihin jokaisen naisen sydän sulais.. Mun synttärit oli meijän iskän salilla ja siel oli jtn 20 ihmistä. Oli fiilis kuitenki et olisin kaikkien äiti ja katon et mikään ei mene rikki, mut yötä oli mun lähimmät kaverit ja oli ihanaa vaa puhua koko yö! Muuten elokuussa ei oikeestaa tapahtunut mitään erikoista!




                                             Koulukuva asu.

                                           Koitin olla poika.

                                                Syyskuu

Apua, mitä kirjottaisin syyskuusta en muista mitään, se vaan meni otin paljon luontokuvia ja söin kaikkee hyvää ja nautin vaa!


                           Koulukuva ei ihan onnistunu tänävuonna..

                                            Lokakuu ja Ruotsi

Lokakuu oli täydellinen! Asioiden juhlistamista ja Ruotsin reissu mun parhaitten kavereittenkaa oli oikeesti niin ihanaa shoppailla tyttöjenkaa, syödä hyvää ruokaa ja nauraa ittensä kuoliaaks, hullua bilettämistä senioreittenkaa. Unohtumaton! Ja lokakuussa oli vaan kaikkia tosi tärkeitä juttuja mulle.




             Olin päiväkodissa tetissä, ihanii pikkasii oon  ihan lapsi friikki!
Täyskaatoja vaan ..

                                                     Ihan paras!




                                 Marraskuu ja Espanja

Marraskuu oli 2012 vuoden paras kuukaus Espanjan takia. Oltii Gran Canarialla viikko mun perheen ja ex-poikaystävankaa. Siis reissu oli niin siisti, puhuttii joka ilta henekeviä, ihania iltakävelyitä, hyvää ruokaa, kauniita maisemia, hierontaa, rentoutumista ja PALJON auringon ottoa.. Siinä reissussa ei ollut mitään negatiivista, kaikki oli niin hyvin! Sitten myös otin ripset espanjaa että ei siel tarvis käyttää meikkiä, myöhäset halloween bileet ja  synttäreitä.























Nightmare ennakkonäytös. Jiri ja Joonatan, en kestä.

Joulukuu

Joulukuu oli aika hirvee.. Siis tein kaikkea tosi kivaa ja näin, mut tiesin et kaikki kiva tulee loppumaan silloin. Menetän periaatteessa mun elämän. Siltä se silloin tuntu. No oli joulujuhla, joulu, uusvuos ja kaikenlaista. Joulua vietin mun suvunkaa, perus joulu. Ja uusvuos oli tosi raskas mut koitin irrottaa siitä viimeset ilot. Tuun aina muistamaa viime uudenvuoden. Pamautettii raketteja, syötii, katottii vaa toisiamme silmii ja nautittii niist viimisistä hetkistä. Pitkiä valvottuja öitä vaan puhuen muistoista.







<3


                                                                         Joululahjat.






Tässä oli mun 2012 vuosi, mun elämän paras vuosi! Vaikka se huonosti loppukin. Ihania reissuja, unohtumattomia muistoja, naurua, tärkeimmät ystävät, en tuu ikinä unohtaa tätä vuotta.. Ja nyt pitäis tehä viel mitä 2013 oon tehny. Toivottavasti jotain tajusitte mun vuodesta.
 
-C

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti